loading...

مقالات سئو

بازدید : 130
شنبه 1 آذر 1399 زمان : 15:25


به حافظه داشته باشید که داشتن یک تارنما رشته‌­ای به منزله یک پیام قدرتمند میباشد که می‌­تواند از دید تبلیغاتی همت مطلوبی را داشته باشد. سئو سايت ناگفته نماند که نکته مهم در پباده سازی و رئیس تارنما، انتقال مطلوب پیام به یوزرها آن میباشد تا بتوانید رابطه موثری را با مخاطبان داشته باشید؛ چهت نیل به چنین هدفی بهتر میباشد که در حوزه ساخت محتوای بهینه سازی گردیده 1 متمرکز گردید.

زمانی حرف از ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب می­‌خواهد شد تنها در زمینه ی ظواهر وب سایت کلام نمی‌­کنیم که بگوییم باید جلوه نیکی داشته باشد؛ غرض مهم کسب جايگاه بالا از طرف موتورهای کاوش و دسترسی مطلوب یوزرها به مطالب وبسایت شماست تا بتوانید به نصیب بزرگی از مخاطبان غرض دسترسی داشته باشید.
یوزرها وب مباحث مربوط به کسب و فعالیت شمارا به صورت پیوسته کاوش می‌­نمایند و خواستار اخذ شایسته ترین و جامع­‌ترین داده ها و سرویس ها می باشند؛ از این رو به محتوایی نیاز دارید که هم برای یوزرها و هم برای سیستم سکو­‌بندی موتورهای کاوش مطلوب باشد و یوزرها را به وب سایت شما هدایت نماید.

به خاطر داشته باشید که محتوای خوب برای وب سایت هر کسب و کاری اهمیت و مقام بالایی داراست. ممکن میباشد این پرسش برایتان ساخت‌و‌ساز گردد که آیا ایجاد محتوای seo گردیده دشوار میباشد؟ پاسخ یک خیر قاطع میباشد؛ برای اینکه محتوای شما با اصول seo سازگار باشد، کافیست که یک سری قدم اساسی را رعایت نمائید و محتوای خویش را به شایسته ترین صورت ارائه دهید.

درپی این مقاله به پنج قانون اساسی ایران ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده خوا‌هیم پرداخت.

محتوای seo گردیده : 5 رسمی که بایستی به طبع رعایت نمایید

ضابطه شماره 1: یک شیوه اساسی برای ساخت‌و‌ساز محتوا داشته باشید
ساخت و ساز محتوای متناسب با اصول seo عمل دشواری وجود ندارد مگر اینکه قصد اسکن برداری از محتوای سایرین را داشته باشید و کارتان را مشقت بار‌­خیس ­نمائید؛ پیشنهاد می­‌کنیم که تمرکز خویش را به ساخت و ساز محتوای اصیل و مختلف معطوف نمایید تا بتوانید محتوای جدیدی را ارائه دهید و از رقبای خویش پیشی بگیرید؛ محتوای رقبا را زیرنظر داشته باشید و در سوی بهتر شدن فعالیت خویش گام بردارید.

اصیل بودن محتوا و کاری که انجام می­‌دهید، اساسی­ترین بخش ماجراست؛ به این دلیل‌که محتوای تازه، غیرتکراری و اکانت گردیده می­‌تواند به ارائه هر چه بهتر مفاهیم یا این که ایده‌­های کسب و کارتان یاری دهد.

یک کدام از دیگر از روش­‌های بهبود سکو سئوی تارنما در موتورهای کاوش، به دست آوردن پیوند­‌های لینک به صفحه های تارنما شماست تا محتوای شما برای یوزرها بیشتری اکران داده خواهد شد و به گذر زمان جزو منابع دارای اعتبار تلقی گردید.

با اعتنا به آمار:

دقت 90٪ یوزرها به محتوای منحصربه‌فرد و اصیل جلب می­‌گردد و حدود 80٪ همین یوزرها به به کار گیری از تارنما­‌هایی رغبت بیشتری دارا‌هستند که داده ها بروز و رابطه توانا با یوزرها خویش داراست.

قابل ذکر میباشد که محتوای اصیل و متمایز از نگاه گوگل نیز رده بهتری داراست و با اخذ جایزه، سکو بهتری نیز خواهد داشت؛ ولی ناگفته نماند که محتوای تکراری و نامناسب نیز از طرف سیستم مرتبه ­بندی گوگل مشتمل بر مجازات و کاهش جايگاه خواهد بود.

چندین راهکار برای ایجاد محتوای مطلوب با seo:
کارایی فرمائید که احساسات یوزرها خویش را تحریک نمائید
یک نحوه بی آلایش و ثابت گردیده این میباشد که با ارائه محتوای اصیل و اکانت گردیده به مخاطبان، احساسات آن­‌ها را برانگیزید و به بهتر شدن ارتباطشان با گروه شما یاری فرمائید.

براساس مطالعات در حالتی که که پیام شما، چه جوک باشد و چه بحثی جنجالی، بتواند احساسات مخاطب را پایین تاثیر قرار دهد، تا دو برابر شرایط معمول قادر است برای تیم شما تبلیغ تولید کننده به اکانت بیاید تا بیشتر چشم گردید.

3 طریق شناخته گردیده برای برانگیختن احساست یوزرها و تعامل بیشتر با آن­‌ها:

از واژگان صحیحی استعمال فرمائید که تأثیر مثبت و نشاط بخشی بر احساسات یوزرها داشته باشد؛ کوشش فرمایید که حس خودباوری و رند بودن را در آن­‌ها بیشتر فرمائید.
برای یوزرها خویش الهام قسمت باشید تا به مطالب شما علاقمند شوند و آن‌­ها را با سایرافراد به اشتراک بگذارند. روایت­‌گویی2 یکی ابزارهای مطلوب برای ساخت و ساز محتوای الهام قسمت میباشد که قیمت اشتراک گذاری مقاله شما‌را با دیگر یوزرها بیشتر می­نماید.
در محتوایی که ساخت می­‌نمائید، یوزرها خویش را غافلگیر نمائید و ضمن برانگیختن احساستشان، بر روی قضیه مهم تمرکز داشته باشید.
افزودن بینش­‌های فردی به محتوا
تعداد محتواهای ارائه گردیده در فضای وب و دنیای مجازی فراوان میباشد؛ اکنون شما می­‌خواهید که دقت یوزرها را در بین انبوهی از داده ها به خویش جلب فرمائید؛ اینکار در صورتی‌که اثرگذار خواهد بود که علاوه بر منحصربفرد بودن محتوا، زمینه را از نظر خویش و با اعتنا به تجربیات فردی­تان نیز مطرح نمایید و باورپذیری آن برای یوزرها بیشتر باشد؛ درنتیجه مطالب شما بازدید بیشتری خواهد داشت و به بهبود سکو سئو تارنما یاری شایانی خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که به اشتراک گذاشتن یک ماجرا فردی با یوزرها، اصالت محتوای شمارا ارتقا خواهد اعطا کرد و به ساخت و ساز شدن حسی مثبت در یوزرها یاری قابل توجهی می‌­نماید؛ درنتیجه کار شما در حوزه بازاریابی محتوایی نیز فیض مثبتی خواهد داشت.

ضابطه شماره 2: از لغت ها کلیدی مطلوب به کارگیری فرمایید
تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب یکی‌از دیگر از مهم‌ترین اقدامات در سمت ساخت محتوای seo گردیده و کیفیت عالی میباشد. ایده اساسی این عمل به این شکل میباشد که یک یا این که یک‌سری کلمه و واژه کلیدی مطلوب گزینش و به توجه مقصود­گذاری خواهد شد تا ضمن ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب، بتوانید در حاصل موتور کاوش، فراتر از رقبای خویش قرار گیرید.

فرآیند گزینش و به کارگیری از مطلوب­ترین لغت ها کلیدی برای ساخت محتوا:
مورد مهم را در لحاظ بگیرید و از اعتنا به موضوعات نا مربوط پرهیز نمائید.
لیستی از لغات کلیدی متبوع خویش را تهیه و تنظیم فرمائید و در مطالب ساخت گردیده ارائه نمائید.
با خبر باشید که می‌­توانید به امداد یک‌سری ابزار تحلیلی، لغات کلیدی مطلوب را کاوش فرمائید و از آن­ها برای تعریف و تمجید عبارات کلیدی نو سود‌­مند گردید.

درباره‌ی کلمه ها کلیدی مربوط به مسئله محتوا تحقیق فرمائید
برای تحقیق در رابطه کلمه ها کلیدی مطلوب، می­‌توانید از ابزار Google Keyword Planner استعمال فرمایید؛ این ابزار به طور مجانی در چنگ یوزرها میباشد و داده ها مفیدی را برایتان ارائه خواهد اعطا کرد.

به ابزار Google Keyword Planner مراجعه کنید و لغت ها کلیدی خویش را در فریم “Word یا این که Phrase” وارد فرمایید. عملکرد نمائید که از لغات و کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید که در لهجه محاوره‌­ای نیز پر کاربرد باشد و به راحتی در عنوان ها و مطالب گنجانده خواهد شد.
تلاش فرمایید که از عبارات کلیدی پر کاربرد در دیگر تارنما‌­ها استعمال نکنید
تعیین لغات کلیدی که وسعت جستجوی بالایی دارا‌هستند وسوسه انگیز میباشد ولی با صرفه ­سازی سکو تارنما شمارا دشوارتر خواهد کرد.

استعمال از لغات کلیدی که آمار بازدید وبسایت را بالا می­موفقیت، سنجیده‌­خیس از لغت ها کلیدی میباشد که هیچ تاثیری بر جلب اعتنا یوزرها و کسب امتیاز از جانب موتورهای کاوش ندارد.
در طول تعیین کلمه ها کلیدی، پیرو مواقعی بروید که با قضیه شما دارای ربط می باشند و به اعتبار و اصالت کارتان لطمه نزنند.

لغت ها کلیدی دنباله دار3 Long Tail را کاوش نمائید
اثبات شده‌است که بعضا از کلمه ها کلیدی، شایسته ترین کوشش را از لحاظ کیفیت و وسعت کاوش بوسیله یوزرها را ندارند.

کلمات Long Tail در مقایسه با دیگر عبارات کلیدی خاص­خیس میباشد و اطمینان می­‌دهند که به وسیله یوزرها چشم خواهید شد.

اشخاصی که از کلمه ها کلیدی کوتاه (دایره اطلاعاتی بزرگ­تری را مشتمل بر می­‌شوند) به کار گیری می­نمایند، تصوری از منظور ظریف خویش ندارند و در حالا تحقیق و یادگیری می­‌باشند؛ البته در حالتی که کسی از کلمه ها کلیدی طولانی­تری به کار گیری نماید، با دیدن مقاله شما به آسانی و با زدن یک کلیک از سایتتان دیدن خواهد کرد.

نوشته‌علمی‌های دارای ربط:
راهنمای جامع تایپ کردن مقاله‌ها تارنما – نصیب دوم

راهنمای جامع تایپ کردن مقاله ها تارنما – نصیب اولیه

TF-IDF تکنیکی توسعه یافته برای سئوی داخلی تارنما

ضابطه شماره 3: عنا وین را با صرفه نمایید
اشخاصی که در گوگل کاوش می­‌نمایند، اکثر اوقات جذب صفحاتی می‌­شوند که عنا وین جذابی دارااست. به خاطر داشته باشید که تیتر مقاله یا این که شیت او‌لین چیزی میباشد که مخاطب در هنگام کاوش می‌­بیند و با دیدنی و بی نقص بودن عنوان ها، آمار بازدید بالاتری را خواهید داشت.

دو راهکار برای داشتن عنا وین دیدنی و مطلوب:

گردباد مغزی4: گرد هم آیی­‌ای را با نویسندگان مقاله و کارشناسان تیم خویش داشته باشید تا با دقت به مقاله و مشورت کردن گروهی، شایسته ترین تیتر را بیابید.
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در عنا وین: واژه و کلمه یا این که لغت ها کلیدی مناسب را به نحو معناداری در تیتر خویش بیاورید. می‌­توانید کلمه و واژه کلیدی را همپا با کلماتی زیرا توان، شایسته ترین، بهبود و دیگر مورد ها مخلوط فرمایید تا به ساختار جذابی برسید.

ضابطه شماره 4: خوانایی بیشتر و بهتر محتوا
خواسته از خوانایی محتوا دانستن متن نوشتاری شماست. هنگام ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده ، از فاکتور خوانایی غافل نشوید؛ گاها چشم می­‌خواهد شد که اشخاص در زمان باصرفه ­سازی مقاله خویش و تعیین عبارات کلیدی اثر گذار، از دقت به خوانایی متن غافل می‌­شوند و با ایراد جذب مخاطبان روبه­‌رو می­‌شوند.

الگوریتم­‌های متنوعی پباده سازی گردیده‌­اند که با محاسبه مطالب هر تارنما، متوجه خوانایی محتوای آن شوند و به موتورهای کاوش گزارش نمایند. یک کدام از همین الگوریتم‌­ها که عملکرد بالایی نیز داراست، الگوریتم Flesch-Kincaid میباشد و معیارهای زیر را درنظر می‌­گیرد:

از واژگان معمولی به کارگیری نمایید
یکی معمولی‌­ترین روش­‌ها برای ارتقا خوانایی محتوا و همخوانی با اصول seo، استعمال از لغت ها معمولی­ میباشد تا بتوان رابطه بهتری با کلیه مخاطبان برقرار کرد. برای این عمل، بهتر میباشد که از عبارات طولانی و پیچیده به کار گیری نکنید تا داده ها مایحتاج را به معمولی‌­ترین صورت ممکن در دست کاربر بگذارید.

از جمله ها کوتاه به کار گیری فرمایید
ادراک جمله‌ها طولانی برای خوانند‌گان طاقت فرسا و حیران کننده میباشد و برای نویسندگان دشوار و وقت­‌گیر میباشد.

یک پاراگراف طولانی را به یک‌سری پاراگراف کوتاه و معمولی تبدیل نمائید تا هواداران بیشتری داشته باشید ( کاری که مولف معروف، ارنست همینگوی، انجام می‌بخشید).

مطالب خویش را به صورت محاوره‌­ای بنویسید
چنانچه مطالب را با لحنی محاوره‌­ای بنویسید، معمولی و قابل فهم خواهند بود.

متن را قالب­‌بندی فرمایید
وقتی که کلام از قالب­‌بندی مطلوب میباشد، استعمال از فضای بیشتر برای تایپ کردن جمله‌ها و دیدنی­خیس شدن صورت محتوا می­باشد تا اصول seo نیز بیشتر رعایت شود. متن خویش را به امداد توضیحات در تحت ورقه و با بکارگیری گونه های و جداول خوانا و بی آلایش­‌خیس نمائید.

محتوای تهیه و تنظیم گردیده را در اختیار گرفتن فرمایید تا هیچ عیبی نداشته باشد
آموزنده بودن محتوا یااینکه چقدر برای تهیه و تنظیم آن زحمت کشیده شده‌است، با وجود خطاهای دستوری و عبارات خطا در خویش، دیگر اهمیتی نخواهد داشت و مطمئناً کسی آن را نخواهد خواند؛ به این ترتیب در شرایطی که سردبیر دارید، پیش از نشر محتوا اذن دهید که آن را چک نمایند تا هیچ مشکلی از حیث ویرایشی نداشته باشد.

از تصاویر مربوط به محتوای تنظیم گردیده به کار گیری فرمائید
خوانایی مطالب با گزینش تصاویر مطلوب، یکی‌از دیگر از معضل‌­های پیش روست.

تصاویر می­‌توانند به بهتر شدن متن یا این که کسل کننده بودن آن تاثیر مستقیمی داشته باشند، پس بهتر میباشد که در تعیین صحیح تصاویر نیز توجه موردنیاز را داشته باشید.

پژوهش ها نشان می‌­دهد که بهتر میباشد به ازای هر صد واژه و کلمه، از یک تصویر دارای ارتباط به کارگیری نمائید؛ هرچه تصویری با محتوا هماهنگی بیشتری داشته باشد، تاثیر بیشتری بر روی استفاده کننده خواهد داشت.

ضابطه شماره 5: بر بهبود تجربه کاربری5 متمرکز گردید
تجربه کاربری یا این که UX یکی از دیگر از عامل ها برد یک تارنما میباشد.

کاری بالاتر از طراحی وب که به طرز استعمال از مطالب در وبسایت و تأثیر آن بر تجربه کاربری اشخاص اشاره دارااست.

به خیال داشته باشید که ساخت‌و‌ساز محتوا سوای درنظرگیری نیازهای استفاده کننده، کاری نا ممکن میباشد؛ پس بهتر میباشد پیش از استارت عمل ساخت‌و‌ساز محتوا، به تعدادی پرسش پاسح دهید تا مسیر روشنی داشته باشید:

مخاطبان تارنما چه نیازها و انتظاراتی دارا‌هستند؟
چه گونه می قدرت محتوایی تشکیل داد که تجربه کاربری تارنما را ارتقاء دهد و آن را بهبود ببخشد؟
آیا خط و مسیر مهم وبسایت به استراتژی بازاریابی محتوایی یاری می­نماید یا این که به آن جراحت خواهد رساند؟
ساخت محتوای بی آلایش و کارآمد برای مخاطبان، مرتبه وبسایت را از لحاظ سیستم مرتبه­ بندی seo افزایش خواهد اعطا کرد و تارنما شمارا در ورقه نتیجه ها با امتیاز بیشتری نشان خواهد بخشید.

در آخر گفتنی میباشد که برای ایجاد محتوای seo گردیده ، به یک سری نکته اعتنا داشته باشید:

یوزرها را بر بقیه عامل ها ارجح بدانید:
استراتژی ایجاد محتوای شما قبل از هر چیز بایستی بر کردار و نیازهای یوزرها متمرکز باشد.

پاسخدهی مطلوب به نیازهای یوزرها در کنار تمرکز بر روی ساخت‌و‌ساز متن و محتوای، جزو اساسی­ترین دست اندرکاران برای بهتر شدن جايگاه بهینه سازی وب سایت میباشد.

همت نمایید که اعتنا یوزرها را به خویش جلب نمائید:
جلب دقت یوزرها و مراقبت آن­‌ها برای بازدیدهای مداوم، فارغ از داشتن یک مسئله مهم برای ساخت‌و‌ساز محتوا ممکن وجود ندارد.

بهتر میباشد که هر قسمت از یک محتوای seo گردیده دارنده زمینه خاصی باشد تا داده ها گزینه انتظار استفاده کننده را انتقال کند.

عده‌­بندی
در حال حاضر می‌­توانید بگویید که سئو و بازاریابی محتوا جزو شیوه­‌هایی می باشند که سعی در کسب اعتماد و سرمایه یوزرها دارا‌هستند.

برد در هرمورد از این دو حوزه کاری مشروط به همت صحیح در دیگر حوزه نیز داراست و تاثیر بدون واسطه آن­ها بر روی یکدیگر قابل لمس می­‌باشد.

شایسته ترین رویه برای ایجاد محتوای مطلوب و اصولی، در صورتیکه کارمندی برای این فعالیت ندارید، همیاری با یک ماشین کرایه ای seo و بازاریابی دیجیتال با سرویس ها بدون نقص میباشد. در طول جلسات گوناگون با همیاران چنین تیم‌­هایی می‌­توانید از نیازهای خویش بیشتر بگویید و چاره­‌های مطلوب را تعیین و عملیاتی نمائید تا به نتیجه ها مطلوبی دست یابید.


به حافظه داشته باشید که داشتن یک تارنما رشته‌­ای به منزله یک پیام قدرتمند میباشد که می‌­تواند از دید تبلیغاتی همت مطلوبی را داشته باشد. سئو سايت ناگفته نماند که نکته مهم در پباده سازی و رئیس تارنما، انتقال مطلوب پیام به یوزرها آن میباشد تا بتوانید رابطه موثری را با مخاطبان داشته باشید؛ چهت نیل به چنین هدفی بهتر میباشد که در حوزه ساخت محتوای بهینه سازی گردیده 1 متمرکز گردید.

زمانی حرف از ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب می­‌خواهد شد تنها در زمینه ی ظواهر وب سایت کلام نمی‌­کنیم که بگوییم باید جلوه نیکی داشته باشد؛ غرض مهم کسب جايگاه بالا از طرف موتورهای کاوش و دسترسی مطلوب یوزرها به مطالب وبسایت شماست تا بتوانید به نصیب بزرگی از مخاطبان غرض دسترسی داشته باشید.
یوزرها وب مباحث مربوط به کسب و فعالیت شمارا به صورت پیوسته کاوش می‌­نمایند و خواستار اخذ شایسته ترین و جامع­‌ترین داده ها و سرویس ها می باشند؛ از این رو به محتوایی نیاز دارید که هم برای یوزرها و هم برای سیستم سکو­‌بندی موتورهای کاوش مطلوب باشد و یوزرها را به وب سایت شما هدایت نماید.

به خاطر داشته باشید که محتوای خوب برای وب سایت هر کسب و کاری اهمیت و مقام بالایی داراست. ممکن میباشد این پرسش برایتان ساخت‌و‌ساز گردد که آیا ایجاد محتوای seo گردیده دشوار میباشد؟ پاسخ یک خیر قاطع میباشد؛ برای اینکه محتوای شما با اصول seo سازگار باشد، کافیست که یک سری قدم اساسی را رعایت نمائید و محتوای خویش را به شایسته ترین صورت ارائه دهید.

درپی این مقاله به پنج قانون اساسی ایران ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده خوا‌هیم پرداخت.

محتوای seo گردیده : 5 رسمی که بایستی به طبع رعایت نمایید

ضابطه شماره 1: یک شیوه اساسی برای ساخت‌و‌ساز محتوا داشته باشید
ساخت و ساز محتوای متناسب با اصول seo عمل دشواری وجود ندارد مگر اینکه قصد اسکن برداری از محتوای سایرین را داشته باشید و کارتان را مشقت بار‌­خیس ­نمائید؛ پیشنهاد می­‌کنیم که تمرکز خویش را به ساخت و ساز محتوای اصیل و مختلف معطوف نمایید تا بتوانید محتوای جدیدی را ارائه دهید و از رقبای خویش پیشی بگیرید؛ محتوای رقبا را زیرنظر داشته باشید و در سوی بهتر شدن فعالیت خویش گام بردارید.

اصیل بودن محتوا و کاری که انجام می­‌دهید، اساسی­ترین بخش ماجراست؛ به این دلیل‌که محتوای تازه، غیرتکراری و اکانت گردیده می­‌تواند به ارائه هر چه بهتر مفاهیم یا این که ایده‌­های کسب و کارتان یاری دهد.

یک کدام از دیگر از روش­‌های بهبود سکو سئوی تارنما در موتورهای کاوش، به دست آوردن پیوند­‌های لینک به صفحه های تارنما شماست تا محتوای شما برای یوزرها بیشتری اکران داده خواهد شد و به گذر زمان جزو منابع دارای اعتبار تلقی گردید.

با اعتنا به آمار:

دقت 90٪ یوزرها به محتوای منحصربه‌فرد و اصیل جلب می­‌گردد و حدود 80٪ همین یوزرها به به کار گیری از تارنما­‌هایی رغبت بیشتری دارا‌هستند که داده ها بروز و رابطه توانا با یوزرها خویش داراست.

قابل ذکر میباشد که محتوای اصیل و متمایز از نگاه گوگل نیز رده بهتری داراست و با اخذ جایزه، سکو بهتری نیز خواهد داشت؛ ولی ناگفته نماند که محتوای تکراری و نامناسب نیز از طرف سیستم مرتبه ­بندی گوگل مشتمل بر مجازات و کاهش جايگاه خواهد بود.

چندین راهکار برای ایجاد محتوای مطلوب با seo:
کارایی فرمائید که احساسات یوزرها خویش را تحریک نمائید
یک نحوه بی آلایش و ثابت گردیده این میباشد که با ارائه محتوای اصیل و اکانت گردیده به مخاطبان، احساسات آن­‌ها را برانگیزید و به بهتر شدن ارتباطشان با گروه شما یاری فرمائید.

براساس مطالعات در حالتی که که پیام شما، چه جوک باشد و چه بحثی جنجالی، بتواند احساسات مخاطب را پایین تاثیر قرار دهد، تا دو برابر شرایط معمول قادر است برای تیم شما تبلیغ تولید کننده به اکانت بیاید تا بیشتر چشم گردید.

3 طریق شناخته گردیده برای برانگیختن احساست یوزرها و تعامل بیشتر با آن­‌ها:

از واژگان صحیحی استعمال فرمائید که تأثیر مثبت و نشاط بخشی بر احساسات یوزرها داشته باشد؛ کوشش فرمایید که حس خودباوری و رند بودن را در آن­‌ها بیشتر فرمائید.
برای یوزرها خویش الهام قسمت باشید تا به مطالب شما علاقمند شوند و آن‌­ها را با سایرافراد به اشتراک بگذارند. روایت­‌گویی2 یکی ابزارهای مطلوب برای ساخت و ساز محتوای الهام قسمت میباشد که قیمت اشتراک گذاری مقاله شما‌را با دیگر یوزرها بیشتر می­نماید.
در محتوایی که ساخت می­‌نمائید، یوزرها خویش را غافلگیر نمائید و ضمن برانگیختن احساستشان، بر روی قضیه مهم تمرکز داشته باشید.
افزودن بینش­‌های فردی به محتوا
تعداد محتواهای ارائه گردیده در فضای وب و دنیای مجازی فراوان میباشد؛ اکنون شما می­‌خواهید که دقت یوزرها را در بین انبوهی از داده ها به خویش جلب فرمائید؛ اینکار در صورتی‌که اثرگذار خواهد بود که علاوه بر منحصربفرد بودن محتوا، زمینه را از نظر خویش و با اعتنا به تجربیات فردی­تان نیز مطرح نمایید و باورپذیری آن برای یوزرها بیشتر باشد؛ درنتیجه مطالب شما بازدید بیشتری خواهد داشت و به بهبود سکو سئو تارنما یاری شایانی خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که به اشتراک گذاشتن یک ماجرا فردی با یوزرها، اصالت محتوای شمارا ارتقا خواهد اعطا کرد و به ساخت و ساز شدن حسی مثبت در یوزرها یاری قابل توجهی می‌­نماید؛ درنتیجه کار شما در حوزه بازاریابی محتوایی نیز فیض مثبتی خواهد داشت.

ضابطه شماره 2: از لغت ها کلیدی مطلوب به کارگیری فرمایید
تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب یکی‌از دیگر از مهم‌ترین اقدامات در سمت ساخت محتوای seo گردیده و کیفیت عالی میباشد. ایده اساسی این عمل به این شکل میباشد که یک یا این که یک‌سری کلمه و واژه کلیدی مطلوب گزینش و به توجه مقصود­گذاری خواهد شد تا ضمن ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب، بتوانید در حاصل موتور کاوش، فراتر از رقبای خویش قرار گیرید.

فرآیند گزینش و به کارگیری از مطلوب­ترین لغت ها کلیدی برای ساخت محتوا:
مورد مهم را در لحاظ بگیرید و از اعتنا به موضوعات نا مربوط پرهیز نمائید.
لیستی از لغات کلیدی متبوع خویش را تهیه و تنظیم فرمائید و در مطالب ساخت گردیده ارائه نمائید.
با خبر باشید که می‌­توانید به امداد یک‌سری ابزار تحلیلی، لغات کلیدی مطلوب را کاوش فرمائید و از آن­ها برای تعریف و تمجید عبارات کلیدی نو سود‌­مند گردید.

درباره‌ی کلمه ها کلیدی مربوط به مسئله محتوا تحقیق فرمائید
برای تحقیق در رابطه کلمه ها کلیدی مطلوب، می­‌توانید از ابزار Google Keyword Planner استعمال فرمایید؛ این ابزار به طور مجانی در چنگ یوزرها میباشد و داده ها مفیدی را برایتان ارائه خواهد اعطا کرد.

به ابزار Google Keyword Planner مراجعه کنید و لغت ها کلیدی خویش را در فریم “Word یا این که Phrase” وارد فرمایید. عملکرد نمائید که از لغات و کلمه ها کلیدی به کارگیری نمائید که در لهجه محاوره‌­ای نیز پر کاربرد باشد و به راحتی در عنوان ها و مطالب گنجانده خواهد شد.
تلاش فرمایید که از عبارات کلیدی پر کاربرد در دیگر تارنما‌­ها استعمال نکنید
تعیین لغات کلیدی که وسعت جستجوی بالایی دارا‌هستند وسوسه انگیز میباشد ولی با صرفه ­سازی سکو تارنما شمارا دشوارتر خواهد کرد.

استعمال از لغات کلیدی که آمار بازدید وبسایت را بالا می­موفقیت، سنجیده‌­خیس از لغت ها کلیدی میباشد که هیچ تاثیری بر جلب اعتنا یوزرها و کسب امتیاز از جانب موتورهای کاوش ندارد.
در طول تعیین کلمه ها کلیدی، پیرو مواقعی بروید که با قضیه شما دارای ربط می باشند و به اعتبار و اصالت کارتان لطمه نزنند.

لغت ها کلیدی دنباله دار3 Long Tail را کاوش نمائید
اثبات شده‌است که بعضا از کلمه ها کلیدی، شایسته ترین کوشش را از لحاظ کیفیت و وسعت کاوش بوسیله یوزرها را ندارند.

کلمات Long Tail در مقایسه با دیگر عبارات کلیدی خاص­خیس میباشد و اطمینان می­‌دهند که به وسیله یوزرها چشم خواهید شد.

اشخاصی که از کلمه ها کلیدی کوتاه (دایره اطلاعاتی بزرگ­تری را مشتمل بر می­‌شوند) به کار گیری می­نمایند، تصوری از منظور ظریف خویش ندارند و در حالا تحقیق و یادگیری می­‌باشند؛ البته در حالتی که کسی از کلمه ها کلیدی طولانی­تری به کار گیری نماید، با دیدن مقاله شما به آسانی و با زدن یک کلیک از سایتتان دیدن خواهد کرد.

نوشته‌علمی‌های دارای ربط:
راهنمای جامع تایپ کردن مقاله‌ها تارنما – نصیب دوم

راهنمای جامع تایپ کردن مقاله ها تارنما – نصیب اولیه

TF-IDF تکنیکی توسعه یافته برای سئوی داخلی تارنما

ضابطه شماره 3: عنا وین را با صرفه نمایید
اشخاصی که در گوگل کاوش می­‌نمایند، اکثر اوقات جذب صفحاتی می‌­شوند که عنا وین جذابی دارااست. به خاطر داشته باشید که تیتر مقاله یا این که شیت او‌لین چیزی میباشد که مخاطب در هنگام کاوش می‌­بیند و با دیدنی و بی نقص بودن عنوان ها، آمار بازدید بالاتری را خواهید داشت.

دو راهکار برای داشتن عنا وین دیدنی و مطلوب:

گردباد مغزی4: گرد هم آیی­‌ای را با نویسندگان مقاله و کارشناسان تیم خویش داشته باشید تا با دقت به مقاله و مشورت کردن گروهی، شایسته ترین تیتر را بیابید.
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در عنا وین: واژه و کلمه یا این که لغت ها کلیدی مناسب را به نحو معناداری در تیتر خویش بیاورید. می‌­توانید کلمه و واژه کلیدی را همپا با کلماتی زیرا توان، شایسته ترین، بهبود و دیگر مورد ها مخلوط فرمایید تا به ساختار جذابی برسید.

ضابطه شماره 4: خوانایی بیشتر و بهتر محتوا
خواسته از خوانایی محتوا دانستن متن نوشتاری شماست. هنگام ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده ، از فاکتور خوانایی غافل نشوید؛ گاها چشم می­‌خواهد شد که اشخاص در زمان باصرفه ­سازی مقاله خویش و تعیین عبارات کلیدی اثر گذار، از دقت به خوانایی متن غافل می‌­شوند و با ایراد جذب مخاطبان روبه­‌رو می­‌شوند.

الگوریتم­‌های متنوعی پباده سازی گردیده‌­اند که با محاسبه مطالب هر تارنما، متوجه خوانایی محتوای آن شوند و به موتورهای کاوش گزارش نمایند. یک کدام از همین الگوریتم‌­ها که عملکرد بالایی نیز داراست، الگوریتم Flesch-Kincaid میباشد و معیارهای زیر را درنظر می‌­گیرد:

از واژگان معمولی به کارگیری نمایید
یکی معمولی‌­ترین روش­‌ها برای ارتقا خوانایی محتوا و همخوانی با اصول seo، استعمال از لغت ها معمولی­ میباشد تا بتوان رابطه بهتری با کلیه مخاطبان برقرار کرد. برای این عمل، بهتر میباشد که از عبارات طولانی و پیچیده به کار گیری نکنید تا داده ها مایحتاج را به معمولی‌­ترین صورت ممکن در دست کاربر بگذارید.

از جمله ها کوتاه به کار گیری فرمایید
ادراک جمله‌ها طولانی برای خوانند‌گان طاقت فرسا و حیران کننده میباشد و برای نویسندگان دشوار و وقت­‌گیر میباشد.

یک پاراگراف طولانی را به یک‌سری پاراگراف کوتاه و معمولی تبدیل نمائید تا هواداران بیشتری داشته باشید ( کاری که مولف معروف، ارنست همینگوی، انجام می‌بخشید).

مطالب خویش را به صورت محاوره‌­ای بنویسید
چنانچه مطالب را با لحنی محاوره‌­ای بنویسید، معمولی و قابل فهم خواهند بود.

متن را قالب­‌بندی فرمایید
وقتی که کلام از قالب­‌بندی مطلوب میباشد، استعمال از فضای بیشتر برای تایپ کردن جمله‌ها و دیدنی­خیس شدن صورت محتوا می­باشد تا اصول seo نیز بیشتر رعایت شود. متن خویش را به امداد توضیحات در تحت ورقه و با بکارگیری گونه های و جداول خوانا و بی آلایش­‌خیس نمائید.

محتوای تهیه و تنظیم گردیده را در اختیار گرفتن فرمایید تا هیچ عیبی نداشته باشد
آموزنده بودن محتوا یااینکه چقدر برای تهیه و تنظیم آن زحمت کشیده شده‌است، با وجود خطاهای دستوری و عبارات خطا در خویش، دیگر اهمیتی نخواهد داشت و مطمئناً کسی آن را نخواهد خواند؛ به این ترتیب در شرایطی که سردبیر دارید، پیش از نشر محتوا اذن دهید که آن را چک نمایند تا هیچ مشکلی از حیث ویرایشی نداشته باشد.

از تصاویر مربوط به محتوای تنظیم گردیده به کار گیری فرمائید
خوانایی مطالب با گزینش تصاویر مطلوب، یکی‌از دیگر از معضل‌­های پیش روست.

تصاویر می­‌توانند به بهتر شدن متن یا این که کسل کننده بودن آن تاثیر مستقیمی داشته باشند، پس بهتر میباشد که در تعیین صحیح تصاویر نیز توجه موردنیاز را داشته باشید.

پژوهش ها نشان می‌­دهد که بهتر میباشد به ازای هر صد واژه و کلمه، از یک تصویر دارای ارتباط به کارگیری نمائید؛ هرچه تصویری با محتوا هماهنگی بیشتری داشته باشد، تاثیر بیشتری بر روی استفاده کننده خواهد داشت.

ضابطه شماره 5: بر بهبود تجربه کاربری5 متمرکز گردید
تجربه کاربری یا این که UX یکی از دیگر از عامل ها برد یک تارنما میباشد.

کاری بالاتر از طراحی وب که به طرز استعمال از مطالب در وبسایت و تأثیر آن بر تجربه کاربری اشخاص اشاره دارااست.

به خیال داشته باشید که ساخت‌و‌ساز محتوا سوای درنظرگیری نیازهای استفاده کننده، کاری نا ممکن میباشد؛ پس بهتر میباشد پیش از استارت عمل ساخت‌و‌ساز محتوا، به تعدادی پرسش پاسح دهید تا مسیر روشنی داشته باشید:

مخاطبان تارنما چه نیازها و انتظاراتی دارا‌هستند؟
چه گونه می قدرت محتوایی تشکیل داد که تجربه کاربری تارنما را ارتقاء دهد و آن را بهبود ببخشد؟
آیا خط و مسیر مهم وبسایت به استراتژی بازاریابی محتوایی یاری می­نماید یا این که به آن جراحت خواهد رساند؟
ساخت محتوای بی آلایش و کارآمد برای مخاطبان، مرتبه وبسایت را از لحاظ سیستم مرتبه­ بندی seo افزایش خواهد اعطا کرد و تارنما شمارا در ورقه نتیجه ها با امتیاز بیشتری نشان خواهد بخشید.

در آخر گفتنی میباشد که برای ایجاد محتوای seo گردیده ، به یک سری نکته اعتنا داشته باشید:

یوزرها را بر بقیه عامل ها ارجح بدانید:
استراتژی ایجاد محتوای شما قبل از هر چیز بایستی بر کردار و نیازهای یوزرها متمرکز باشد.

پاسخدهی مطلوب به نیازهای یوزرها در کنار تمرکز بر روی ساخت‌و‌ساز متن و محتوای، جزو اساسی­ترین دست اندرکاران برای بهتر شدن جايگاه بهینه سازی وب سایت میباشد.

همت نمایید که اعتنا یوزرها را به خویش جلب نمائید:
جلب دقت یوزرها و مراقبت آن­‌ها برای بازدیدهای مداوم، فارغ از داشتن یک مسئله مهم برای ساخت‌و‌ساز محتوا ممکن وجود ندارد.

بهتر میباشد که هر قسمت از یک محتوای seo گردیده دارنده زمینه خاصی باشد تا داده ها گزینه انتظار استفاده کننده را انتقال کند.

عده‌­بندی
در حال حاضر می‌­توانید بگویید که سئو و بازاریابی محتوا جزو شیوه­‌هایی می باشند که سعی در کسب اعتماد و سرمایه یوزرها دارا‌هستند.

برد در هرمورد از این دو حوزه کاری مشروط به همت صحیح در دیگر حوزه نیز داراست و تاثیر بدون واسطه آن­ها بر روی یکدیگر قابل لمس می­‌باشد.

شایسته ترین رویه برای ایجاد محتوای مطلوب و اصولی، در صورتیکه کارمندی برای این فعالیت ندارید، همیاری با یک ماشین کرایه ای seo و بازاریابی دیجیتال با سرویس ها بدون نقص میباشد. در طول جلسات گوناگون با همیاران چنین تیم‌­هایی می‌­توانید از نیازهای خویش بیشتر بگویید و چاره­‌های مطلوب را تعیین و عملیاتی نمائید تا به نتیجه ها مطلوبی دست یابید.

برچسب ها سئو سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 9276
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی