loading...

مقالات سئو

بازدید : 178
يکشنبه 2 آذر 1399 زمان : 14:53


قطعا دلیلی دارااست که تمامی seo کلاه سیاه را به‌این نام میشناسند. سالهاست اشخاص متعددی در جامعه بهینه سازی در‌پی سئو سايت استراتژی های seo کلاه سیاه میباشند. البته امروزه مارکترها، seo کلاه سیاه را قسمت ظلمات از بازاریابی بوسیله موتورهای کاوش میدانند.
استراتژی بهینه سازی کلاه سیاه دربرگیرنده خط مش کارهایی میشود که کلیه از لحاظ گوگل غیر رسمی میباشند مانند لینک و پیوند سازی کانال ای PBN یا این که تکرار عبارت کلیدی keyword stuffing ، ساخت‌و‌ساز محتوای بی بها و لینک و پیوند سازی انبوه.
کل این استراتژی ها بد میباشند و فیض نیکی بر seo وب سایت نخواهد داشت (دست‌کم بلند بازه)، ولی می قدرت یک فیض کلی از بهینه سازی کلاه سیاه گرفت و آن هم اینکه seo کلاه سیاه در واقع استراتژی نیکی بود که به روش غلطی کشیده شد.
در واقع seo کلاه سیاه و سپید در کنار هم می‌توانند تا حد متعددی فیض دهند و به هدف ها کوتاه مقطع بیش تر از انتظاری نیز برسید ولی به محض اینکه وب سایت در لیست سیاه موتورهای کاوش قرار بگیرد، رده ها و ترافیک بدست آمده نیز از دست می رود.

تعداد عبارات: 2300 مقطع مطالعه: 17 دقیقه هم چنین میتوانید پوشه PDF نوشته‌ی علمی را دانلود فرمایید

نمودار پایین که Neil Patel زحمت جمع آوری و رسم آن را کشیده میباشد، این مسئله را به خیر نشان میدهد:

همان گونه که میبینید تکنیک های کلاه سیاه می‌توانند پاسخ بدهند ولی به ماندگاری تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید نیستند. ولی هم چنان بر seo وب سایت تاثیرگزار میباشند.
به عبارت دیگر اگرچه این عمل ها کدر می‌باشند ولی بر بهینه سازی کلی تا حدودی تاثیرگزارند.
از این حرفها چه سود ای می قدرت گرفت؟
می قدرت اظهار کرد بهینه سازی کلاه سیاه اغراق ناسالمی در تکنیک های seo کلاه سپید به حساب آورده می شود.
به عبارت دیگر، بهینه سازی کلاه سیاه یعنی وسیع کردن و اغراق تکنیک های کلاه سپید به شکلی خطرناک.

در بهینه سازی کلاه سیاه، ایجاد محتوای دارای ربط و با ارزش مکان خویش را به محتوای تکراری میدهد، پیوند سازی هدفمند مکان خویش را به لینک و پیوند سازی بی انگیزه می‌دهد و استعمال درست از عبارات کلیدی با keyword stuffing جایگزین میگردد.
به صورت خلاصه می اقتدار اذعان کرد استراتژی خوب برای seo کلاه سپید شباهت متعددی به بهینه سازی کلاه سیاه دارااست، صرفا می بایست به صورت صدق از آن استعمال نمایید. پس شما می‌توانید از کلاه سیاه چیزهای متعددی حافظه بگیرید.
در واقع هم شما و هم بهینه سازی فعالیت کلاه سیاه در‌پی هدفی مشترک و وصال به برگه یک حاصل گوگل میباشید که 93 درصد از وسعت جستجوی یوزرها را به خویش تخصیص میدهد.
با وجود اینکه بهینه سازی کلاه سیاه و سپید مخالف یکدیگر به لحاظ میایند ولی در واقعیت کلاه سیاه صرفا اغراق بیش تر از حد در به کار گیری از تاکتیک های کلاه سپید میباشد.
با این پیشگفتار به سراغ 5 نکته که می قدرت از کلاه سیاه های این حوزه فراگرفت می‌رویم:

1. بک لینک و پیوند و پیوند سازی کانال ای PBN
بک پیوند عبارتی آشنا برای کلیه ما جامعه سئوکاران میباشد. بازه برهه زمانی متعددی میباشد که بک لینک و پیوند ها یکی بزرگترین فاکتورهای گوگل برای مرتبه بندی حاصل کلمه ها محسوب می‌شوند. در واقعیت و نهایتا استراتژی پیوند سازی فرنگی شما پایانی و مهمترین برهان در تصمیم گیری گوگل در رابطه مقام شما خواهند بود. البته هرفاکتور در رویش بهینه سازی چقدر مفید میباشد؟ نموداری طی تحقیقی به وسیله گروه Openumbrella.org جمع آوری شده‌است که در آن:
بک لینک و پیوند ها: 30 درصد
طراوت محتوا: 23 درصد
تگ title: 9 درصد
با صرفه بودن شیت: 8 درصد
ریسپانسیو گوشی: 8 درصد
تجربه کاربری : 5 درصد
شبکه‌های‌اجتماعی: 5 درصد
کدنویسی تروتمیز: 4 درصد
سرعت تارنما: 3 درصد
به کار گیری از لغت ها کلیدی: 2 درصد
واژه و کلمه کلیدی در URL : 2 درصد (که اینجانب توصیه می‌کنم مدام انگلیسی بنویسید و این قسمت را فراموش فرمایید به این دلیل که اسپم اسکور وب سایت را بالا خواهید پیروزی)
سن دامنه: 1 درصد
و با اعتنا به تحقیقی که بوسیله matthewbarby شکل گرفت، هرچه بک لینک و پیوند بیشتری داشته باشید، کاغذ شما مقام بهتری در نتیجه ها بدست خواهد آورد.

از آنجایی که دریافت کردن بک لینک و پیوند استراتژی بسیار نیکی برای بهبود رده وب سایت و فعالیت seo کلاه سیاه نیز اغراق در تاکتیک های کلاه سپید میباشد، ایجاد تعداد متعددی بک لینک و پیوند و خرید بک لینک و پیوند های بی کیفیت از وب سایت های غیرمرتبط با کار های اسپمی همواره از تکنیک های seo کلاه سیاه بوده میباشد.
هم چنین با اعتنا به هزینه بالای خرید بک پیوند از وبسایت های دارای اعتبار و از آنجایی که‌این دوستان ممکن میباشد تعداد پروژه های متعددی نیز داشته باشند، ساخت و ساز بک لینک و پیوند به طور کانال ای یا این که PBN را تعیین می نمایند.
در واقع PBN کانال ای از وبسایتهای غیرفعال می‌باشند که با پیوند سازی کمی اعتبار بدست آورده اند و اکنون تحت عنوان منبعی برای بک پیوند به کار گیری میگردند.

این نحوه پاسخ می‌دهد؟
آری پاسخ می‌دهد!
آیا طرز ماندگاری برای seo وب سایت میباشد؟
خب، بستگی دارااست. به‌این که چقدر گوگل به شما مشکوک خواهد شد. درصورتی که گوگل متوجه گردد که یک تارنما برای بهینه سازی خویش به لینک و پیوند سازی کانال ای PBN متعلق میباشد، خیلی زود از حاصل کاوش کنار گذارده می گردد.
و در شرایطی‌که می پندارید به قدری باذکاوت می باشید که برای مدتی طولانی گوگل را منحرف نمایید، می‌توانید آزمون نمائید.
البته خوشبختانه میتوانید به صورت صحیح و از رویه کلاه سپید این‌شیوه را طی نمائید. چه طور؟ با خرید رپورتاژ اطلاع رسانی. شما میتوانید مقاله‌ها خویش را تحت عنوان رپورتاژ اطلاع رسانی به وب سایت های نشر دهنده بسپارید، در هر متن معمولا سه پیوند فالو قرار داده می‌گردد. بعضا وبسایتها درباره با لینک و پیوند دهی به بیش تر از یک دامنه حساس عکس العمل می نمایند، البته بعضی دیگر نیز مشکلی با این عمل ندارند. می اقتدار در تارنما های اینگونه برای رپورتاژ های منتشر گردیده در وبسایتهای معتبرتر لینک و پیوند سازی کرد و در عین درحال حاضر به دامنه خودتان لینک و پیوند دهید. با این عمل لینک و پیوند سازی کانال ای PBN را به طور کلاه سپید انجام داده اید. به دلیل آن که هم وب سایت نشر دهنده لینک و پیوند، دارای اعتبار و فعال میباشد و هم اینکه صداقت و صدق در عمل شما وجود دارااست. گوگل متوجه آن شود.
شما با این فعالیت به عبارتی استراتژی PBN در بهینه سازی کلاه سیاه را طی نموده اید در حالیکه قرار وجود ندارد گوگل جریمه ای را دربرگیرنده تارنما شما نماید.

2. تحقیق عبارات کلیدی و به کار گیری از آن‌ها
مطمئنم تا حال در رابطه توان محاسبه و تحقیق کلمه ها کلیدی مقاله ها متعددی خوندید و تحقیق نموده اید، امیدوارم به قدر کافی هم اون رو دور از شوخی گرفته باشید، هر چی باشه تحقیق کلمه ها کلیدی ابزاری کارکشته برای سئو محسوب میشه. در حالتی‌که بدانید که بازار غرض شما چه عباراتی را در گوگل کاوش می نمایند و صفحه های خویش را دقیقا برای به عبارتی کلمه ها باصرفه فرمائید، بسیار چیره خواهید بود.
اما بهینه سازی کلاه سیاه نیز همین فعالیت را می نماید! خیلی گذشته خیس از شما هنگامی که هنوز معنی واژه کلیدی برای تمامی آشکار نبود.
البته روشی که آن ها از لغت ها کلیدی استعمال می نمایند خیر صرفا آزاردهنده ، بلکه ناموثر هم می‌باشد. به عبارتی Keyword stuffing! لبریز کردن شیت با لغات کلیدی.
گوگل تماما در تشخیص چپاندن کلمه و واژه کلیدی به محتوا (ترجمه بهتری نداشتم!) ماهر شده‌است و مجموع کارایی خویش را می نماید تا تارنما های اینچنینی را در حاصل تحت و ذیل خیس بیاندازد.
چرا؟ زیرا گوگل نمیخواهد وبسایت هایی که واژه کلیدی را بیشتر تکرار کرده اند مقام بهتری داشته باشند، بلکه بایستی محتوایی گرانبها داشته باشد.
دقیقا همین مورد بود که سبب ساز شد گوگل پیرو جستجوی مفهومی و الگوریتم rank brain برود. عبارت کلیدی خویش را در محتوا پخش فرمایید و عبارت های شبیه و مربوط به آن نیز به کار گیری نمایید، مفاهیم مربوط به واژه کلیدی خویش را نیز شرح دهید.

3. ساخت و ساز محتوا و ربات محتوا نویس!
نظرتون چیه که ساخت محتوا و نشر اون رو به یک ربات بسپارید و شما مورد نیاز نباشه که هیچ کاری بکنید؟
خیلی شادی بخش بود در صورتی ما توکل می دادیم و رباتی خودش محتوا را ساخت‌و‌ساز و بر روی وب لاگ منتشر می‌کرد و مرتبه خیر و خوبی نیز بدست می‌آورد. خیر؟
معلومه که عالیه! ولی در حالتی که ممکن بود شرایط کنونی کلیه از این نحوه به کارگیری می کردند و هیچ کس به‌دنبال پیشنهاد ایجاد محتوا نبود.
با این پیشگفتار تخیلی بریم به سراغ یک حقیقت تخیلی، تا چندین سال پیش وب سایت های اسپمی از ربات ها برای ساخت و ساز محتوا و تکثیر بر روی وب سایت استعمال می کردند.
این ربات ها سه عمل را به طور همزمان انجام می دادند:
- تحقیق لغات کلیدی پرجستجو
- تولید محتوای انبوه با به کار گیری از لغت ها کلیدی بدست آمده
- نهایتا نشر این محتواها
مطلقا محتوای ساخت گردیده برای مخاطب با ارزش نبود، البته موتورهای کاوش متوجه این قضیه نمی شدند.
درسته که ایجاد محتوای مداوم بسیار با اهمیت میباشد، البته ساخت‌و‌ساز یک ربات برای این عمل؟ حقیقتا؟ رودربایستی آور میباشد. این محتواهای غیرمفید خیلی زود ضربه بدی به حضور تارنما شما در جايگاه بندی حاصل گوگل میزنند.
مطلقا برای ایجاد محتوای باارزش دستکم یک آدم نیاز میباشد و نمی شود این فعالیت را با هوش تصنعی و مصنوعی انجام اعطا کرد. دستکم تا هنگامی اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را می نویسم!
این تاکتیک seo کلاه سیاه به ما گوشزد می نماید که حتی برای به دور زدن گوگل به محتوای مداوم احتیاج خواهید داشت. ولی نحوه های کلاه سیاه این تاکتیک دیگر پاسخگو وجود ندارد و بایستی درانتظار جریمه های سنگین گوگل باشید.
در واقع نمودار ها نشان میدهد برای سکو بندی در کلمات کلیدی به محتوایی طولانی نیاز خواهید داشت.

نکته اینجاست که شما می بایست به صورت مداوم روی تارنما خویش محتوا منتشر فرمائید، محتوای شما لزوما نباید خیلی طولانی باشد، ولی دستکم بایستی بلاگی داشته باشید که برای مخاطب گران بها باشد و جواب سوال اورا بی نقص بدهد.

4. پیوند سازی داخلی و ویکی پدیا!
فراموش نکنید گوگل یک ربات میباشد. زمانی شما یا این که اینجانب محتوایی را می‌خوانیم خیلی زود متوجه غرض تالیف کننده و اینکه در رابطه چه چیزی سخن می نماید، می شویم. البته با وجود اینکه گوگل روز آپدیت درین فرمان پیشرفت می نماید، هنوز نواقصی در آن وجود دارااست.
این یعنی، شما بایستی هرآنچه درحد دارید به عمل ببرید تا محتوای خویش و غرض از تایپ کردن آن را به گوگل بشناسانید.
به عبارت دیگر، به گوگل در فهم غرض از محتوای خویش و اینکه برای چه عباراتی بایستی رده داشته باشد، امداد فرمایید.
خب چه گونه؟ با تاکتیک های پیوند سازی داخلی.
پیوند سازی داخلی یعنی وقتی که از برگه ای در وب سایت به کاغذ ای دیگر در تارنما خودتان لینک و پیوند می دهید. عبارتی که لینک و پیوند بر روی آن می نشیند (Anchor text) نامیده میشود و گوگل متوجه می‌گردد که ورقه پیوند گردیده در چه عبارتی قیمت و اعتبار بیشتری داراست.
البته در بهینه سازی کلاه سیاه چه می نمایند؟ اغراق و چپاندن لینک و پیوند های داخلی در صفحه ها به طور تقریب چیزی شبیه با صفحه های ویکی پدیا!

هرچند این استراتژی می‌تواند اثر گذار باشد ولی تا هنگامی اعتبار خیر کسب نکرده اید از آن به کارگیری نکنید.
توصیه ما برای استارت پیوند دهی داخلی تنها زمانیست که حقیقتا حس میکنید قادر است برای مخاطب موءثر باشد و در به کارگیری از لینک و پیوند داخلی اغراق نکنید.
برای پیوند دادن به وب سایت های دیگر نیز راهنمای پیوند گردیده را بخوانید. نوشته‌ی علمی پیوند گردیده لحاظ Rand fishkin موسس و بنیان گذار SparkToro مولف MOZ دراین مورد میباشد.

5. اسم مارک شما...
هنگامی در seo کلاه سپید اسم مارک تیم را گزینش میکنیم، یک ادله بی آلایش داریم، از این مارک خوشمان میاید یا این که به حیث ما باحال میباشد. به خیال و خاطر سپردن آن ریلکس و با کسب و فعالیت و اسم کمپانی شما سازگار میباشد.
البته در سوی دیگر و seo کلاه سیاه چه اتفاقی می افتد؟ اسم مارک را طوری تعیین می نمایند که سبب به سکو بندی بهتر در حاصل گردد. چه‌گونه؟ وسیع ترین عبارت کلیدی را در اسم دامنه گزینش می نمایند و امیدوار می باشند که جايگاه خیر و خوبی بواسطه قربت واژه و کلمه کلیدی و اسم مارک به دست بیاورند. عبارت بهینه سازی را کاوش فرمایید، MOZ چه ارتباطی با این عبارت دارااست که سود اولیه به چشم میخورد؟
البته چرا در seo کلاه سیاه این فعالیت انجام می گردد؟
در شرایطی که فردی عبارت "Best digital marketer" را کاوش نماید و این دقیقا اسم دامنه ما باشد، احتمال بالا وارد شدن متعددی در حاصل گوگل خواهد داشت. به این دلیل‌که گوگل متوجه نمیشود که استفاده کننده قصد جستجوی اسم مارک یک کمپانی یا این که یک مضمون‌ را دارااست. این جاست که seo کلاه سیاه پاسخ میدهد.
البته این تاکتیک بهینه سازی کلاه سیاه در واقع به قدری پاسخ داده میباشد که می اقتدار اذعان کرد یک تاکتیک کلاه سپید به حساب آورده می شود. از جمله هنگامی تیتر شغلی خویش را به نقشه گوگل می دهید در جعبه الگوریتم کبوتر گوگل چشم می‌شوید.
ولی واقعیت این میباشد که‌این تاکتیک در لهجه انگلیسی برای تارنما پاسخ می‌دهد یا این که دستکم زبانهایی که حروف لاتین دارا‌هستند، اینجانب از الفبای دیگر خبر ندارم ولی می دانیم که تایپ کردن اسم دامنه به طور فارسی ابدا سفارش نمی‌شود. به همین ادله بیشترین استعمال ما از این نصیب تثبیت کسب و عمل در نقشه گوگل و اکران برای مشتریان و بازار غرض در حدود شما میباشد.

فیض گیری
تفاوت بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه در طرز هایی میباشد که هر دو آن ها چهت نیل به یک دامنه گران بها و با اعتبار بالا پیاده می نمایند. یک کدام از منش سلامت و صادقانه، دیگری با به دور زدن.
ولی استراتژی ها یکی‌از میباشند. خرید بک پیوند به مکان لینک و پیوند سازی کانال ای PBN ، تحقیق لغت ها کلیدی به مکان چپاندن آنان در صفحه های، ایجاد محتوای گرانبها به مکان محتوا سازی بی قیمت، لینک و پیوند سازی داخلی اثر گذار و منفعت وری از پتانسیل بهینه سازی محلی، بهینه سازی وب سایت شما‌را کلاه سپید می نماید به مکان کلاه سیاه.
در غایت بدانید که تاکتیک های بهینه سازی کلاه سیاه پاسخ می دهند به دلیل آن که به عبارتی تکنیک های کلاه سپید می‌باشند صرفا با اغراق.
ولی از آنجایی که شما منش صحیح را گزینش می‌کنید و بهینه سازی کلاه سپید را عملی میکنید، شما چیره دوی استقامت خواهید بود و خیر سرعت.


قطعا دلیلی دارااست که تمامی seo کلاه سیاه را به‌این نام میشناسند. سالهاست اشخاص متعددی در جامعه بهینه سازی در‌پی سئو سايت استراتژی های seo کلاه سیاه میباشند. البته امروزه مارکترها، seo کلاه سیاه را قسمت ظلمات از بازاریابی بوسیله موتورهای کاوش میدانند.
استراتژی بهینه سازی کلاه سیاه دربرگیرنده خط مش کارهایی میشود که کلیه از لحاظ گوگل غیر رسمی میباشند مانند لینک و پیوند سازی کانال ای PBN یا این که تکرار عبارت کلیدی keyword stuffing ، ساخت‌و‌ساز محتوای بی بها و لینک و پیوند سازی انبوه.
کل این استراتژی ها بد میباشند و فیض نیکی بر seo وب سایت نخواهد داشت (دست‌کم بلند بازه)، ولی می قدرت یک فیض کلی از بهینه سازی کلاه سیاه گرفت و آن هم اینکه seo کلاه سیاه در واقع استراتژی نیکی بود که به روش غلطی کشیده شد.
در واقع seo کلاه سیاه و سپید در کنار هم می‌توانند تا حد متعددی فیض دهند و به هدف ها کوتاه مقطع بیش تر از انتظاری نیز برسید ولی به محض اینکه وب سایت در لیست سیاه موتورهای کاوش قرار بگیرد، رده ها و ترافیک بدست آمده نیز از دست می رود.

تعداد عبارات: 2300 مقطع مطالعه: 17 دقیقه هم چنین میتوانید پوشه PDF نوشته‌ی علمی را دانلود فرمایید

نمودار پایین که Neil Patel زحمت جمع آوری و رسم آن را کشیده میباشد، این مسئله را به خیر نشان میدهد:

همان گونه که میبینید تکنیک های کلاه سیاه می‌توانند پاسخ بدهند ولی به ماندگاری تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید نیستند. ولی هم چنان بر seo وب سایت تاثیرگزار میباشند.
به عبارت دیگر اگرچه این عمل ها کدر می‌باشند ولی بر بهینه سازی کلی تا حدودی تاثیرگزارند.
از این حرفها چه سود ای می قدرت گرفت؟
می قدرت اظهار کرد بهینه سازی کلاه سیاه اغراق ناسالمی در تکنیک های seo کلاه سپید به حساب آورده می شود.
به عبارت دیگر، بهینه سازی کلاه سیاه یعنی وسیع کردن و اغراق تکنیک های کلاه سپید به شکلی خطرناک.

در بهینه سازی کلاه سیاه، ایجاد محتوای دارای ربط و با ارزش مکان خویش را به محتوای تکراری میدهد، پیوند سازی هدفمند مکان خویش را به لینک و پیوند سازی بی انگیزه می‌دهد و استعمال درست از عبارات کلیدی با keyword stuffing جایگزین میگردد.
به صورت خلاصه می اقتدار اذعان کرد استراتژی خوب برای seo کلاه سپید شباهت متعددی به بهینه سازی کلاه سیاه دارااست، صرفا می بایست به صورت صدق از آن استعمال نمایید. پس شما می‌توانید از کلاه سیاه چیزهای متعددی حافظه بگیرید.
در واقع هم شما و هم بهینه سازی فعالیت کلاه سیاه در‌پی هدفی مشترک و وصال به برگه یک حاصل گوگل میباشید که 93 درصد از وسعت جستجوی یوزرها را به خویش تخصیص میدهد.
با وجود اینکه بهینه سازی کلاه سیاه و سپید مخالف یکدیگر به لحاظ میایند ولی در واقعیت کلاه سیاه صرفا اغراق بیش تر از حد در به کار گیری از تاکتیک های کلاه سپید میباشد.
با این پیشگفتار به سراغ 5 نکته که می قدرت از کلاه سیاه های این حوزه فراگرفت می‌رویم:

1. بک لینک و پیوند و پیوند سازی کانال ای PBN
بک پیوند عبارتی آشنا برای کلیه ما جامعه سئوکاران میباشد. بازه برهه زمانی متعددی میباشد که بک لینک و پیوند ها یکی بزرگترین فاکتورهای گوگل برای مرتبه بندی حاصل کلمه ها محسوب می‌شوند. در واقعیت و نهایتا استراتژی پیوند سازی فرنگی شما پایانی و مهمترین برهان در تصمیم گیری گوگل در رابطه مقام شما خواهند بود. البته هرفاکتور در رویش بهینه سازی چقدر مفید میباشد؟ نموداری طی تحقیقی به وسیله گروه Openumbrella.org جمع آوری شده‌است که در آن:
بک لینک و پیوند ها: 30 درصد
طراوت محتوا: 23 درصد
تگ title: 9 درصد
با صرفه بودن شیت: 8 درصد
ریسپانسیو گوشی: 8 درصد
تجربه کاربری : 5 درصد
شبکه‌های‌اجتماعی: 5 درصد
کدنویسی تروتمیز: 4 درصد
سرعت تارنما: 3 درصد
به کار گیری از لغت ها کلیدی: 2 درصد
واژه و کلمه کلیدی در URL : 2 درصد (که اینجانب توصیه می‌کنم مدام انگلیسی بنویسید و این قسمت را فراموش فرمایید به این دلیل که اسپم اسکور وب سایت را بالا خواهید پیروزی)
سن دامنه: 1 درصد
و با اعتنا به تحقیقی که بوسیله matthewbarby شکل گرفت، هرچه بک لینک و پیوند بیشتری داشته باشید، کاغذ شما مقام بهتری در نتیجه ها بدست خواهد آورد.

از آنجایی که دریافت کردن بک لینک و پیوند استراتژی بسیار نیکی برای بهبود رده وب سایت و فعالیت seo کلاه سیاه نیز اغراق در تاکتیک های کلاه سپید میباشد، ایجاد تعداد متعددی بک لینک و پیوند و خرید بک لینک و پیوند های بی کیفیت از وب سایت های غیرمرتبط با کار های اسپمی همواره از تکنیک های seo کلاه سیاه بوده میباشد.
هم چنین با اعتنا به هزینه بالای خرید بک پیوند از وبسایت های دارای اعتبار و از آنجایی که‌این دوستان ممکن میباشد تعداد پروژه های متعددی نیز داشته باشند، ساخت و ساز بک لینک و پیوند به طور کانال ای یا این که PBN را تعیین می نمایند.
در واقع PBN کانال ای از وبسایتهای غیرفعال می‌باشند که با پیوند سازی کمی اعتبار بدست آورده اند و اکنون تحت عنوان منبعی برای بک پیوند به کار گیری میگردند.

این نحوه پاسخ می‌دهد؟
آری پاسخ می‌دهد!
آیا طرز ماندگاری برای seo وب سایت میباشد؟
خب، بستگی دارااست. به‌این که چقدر گوگل به شما مشکوک خواهد شد. درصورتی که گوگل متوجه گردد که یک تارنما برای بهینه سازی خویش به لینک و پیوند سازی کانال ای PBN متعلق میباشد، خیلی زود از حاصل کاوش کنار گذارده می گردد.
و در شرایطی‌که می پندارید به قدری باذکاوت می باشید که برای مدتی طولانی گوگل را منحرف نمایید، می‌توانید آزمون نمائید.
البته خوشبختانه میتوانید به صورت صحیح و از رویه کلاه سپید این‌شیوه را طی نمائید. چه طور؟ با خرید رپورتاژ اطلاع رسانی. شما میتوانید مقاله‌ها خویش را تحت عنوان رپورتاژ اطلاع رسانی به وب سایت های نشر دهنده بسپارید، در هر متن معمولا سه پیوند فالو قرار داده می‌گردد. بعضا وبسایتها درباره با لینک و پیوند دهی به بیش تر از یک دامنه حساس عکس العمل می نمایند، البته بعضی دیگر نیز مشکلی با این عمل ندارند. می اقتدار در تارنما های اینگونه برای رپورتاژ های منتشر گردیده در وبسایتهای معتبرتر لینک و پیوند سازی کرد و در عین درحال حاضر به دامنه خودتان لینک و پیوند دهید. با این عمل لینک و پیوند سازی کانال ای PBN را به طور کلاه سپید انجام داده اید. به دلیل آن که هم وب سایت نشر دهنده لینک و پیوند، دارای اعتبار و فعال میباشد و هم اینکه صداقت و صدق در عمل شما وجود دارااست. گوگل متوجه آن شود.
شما با این فعالیت به عبارتی استراتژی PBN در بهینه سازی کلاه سیاه را طی نموده اید در حالیکه قرار وجود ندارد گوگل جریمه ای را دربرگیرنده تارنما شما نماید.

2. تحقیق عبارات کلیدی و به کار گیری از آن‌ها
مطمئنم تا حال در رابطه توان محاسبه و تحقیق کلمه ها کلیدی مقاله ها متعددی خوندید و تحقیق نموده اید، امیدوارم به قدر کافی هم اون رو دور از شوخی گرفته باشید، هر چی باشه تحقیق کلمه ها کلیدی ابزاری کارکشته برای سئو محسوب میشه. در حالتی‌که بدانید که بازار غرض شما چه عباراتی را در گوگل کاوش می نمایند و صفحه های خویش را دقیقا برای به عبارتی کلمه ها باصرفه فرمائید، بسیار چیره خواهید بود.
اما بهینه سازی کلاه سیاه نیز همین فعالیت را می نماید! خیلی گذشته خیس از شما هنگامی که هنوز معنی واژه کلیدی برای تمامی آشکار نبود.
البته روشی که آن ها از لغت ها کلیدی استعمال می نمایند خیر صرفا آزاردهنده ، بلکه ناموثر هم می‌باشد. به عبارتی Keyword stuffing! لبریز کردن شیت با لغات کلیدی.
گوگل تماما در تشخیص چپاندن کلمه و واژه کلیدی به محتوا (ترجمه بهتری نداشتم!) ماهر شده‌است و مجموع کارایی خویش را می نماید تا تارنما های اینچنینی را در حاصل تحت و ذیل خیس بیاندازد.
چرا؟ زیرا گوگل نمیخواهد وبسایت هایی که واژه کلیدی را بیشتر تکرار کرده اند مقام بهتری داشته باشند، بلکه بایستی محتوایی گرانبها داشته باشد.
دقیقا همین مورد بود که سبب ساز شد گوگل پیرو جستجوی مفهومی و الگوریتم rank brain برود. عبارت کلیدی خویش را در محتوا پخش فرمایید و عبارت های شبیه و مربوط به آن نیز به کار گیری نمایید، مفاهیم مربوط به واژه کلیدی خویش را نیز شرح دهید.

3. ساخت و ساز محتوا و ربات محتوا نویس!
نظرتون چیه که ساخت محتوا و نشر اون رو به یک ربات بسپارید و شما مورد نیاز نباشه که هیچ کاری بکنید؟
خیلی شادی بخش بود در صورتی ما توکل می دادیم و رباتی خودش محتوا را ساخت‌و‌ساز و بر روی وب لاگ منتشر می‌کرد و مرتبه خیر و خوبی نیز بدست می‌آورد. خیر؟
معلومه که عالیه! ولی در حالتی که ممکن بود شرایط کنونی کلیه از این نحوه به کارگیری می کردند و هیچ کس به‌دنبال پیشنهاد ایجاد محتوا نبود.
با این پیشگفتار تخیلی بریم به سراغ یک حقیقت تخیلی، تا چندین سال پیش وب سایت های اسپمی از ربات ها برای ساخت و ساز محتوا و تکثیر بر روی وب سایت استعمال می کردند.
این ربات ها سه عمل را به طور همزمان انجام می دادند:
- تحقیق لغات کلیدی پرجستجو
- تولید محتوای انبوه با به کار گیری از لغت ها کلیدی بدست آمده
- نهایتا نشر این محتواها
مطلقا محتوای ساخت گردیده برای مخاطب با ارزش نبود، البته موتورهای کاوش متوجه این قضیه نمی شدند.
درسته که ایجاد محتوای مداوم بسیار با اهمیت میباشد، البته ساخت‌و‌ساز یک ربات برای این عمل؟ حقیقتا؟ رودربایستی آور میباشد. این محتواهای غیرمفید خیلی زود ضربه بدی به حضور تارنما شما در جايگاه بندی حاصل گوگل میزنند.
مطلقا برای ایجاد محتوای باارزش دستکم یک آدم نیاز میباشد و نمی شود این فعالیت را با هوش تصنعی و مصنوعی انجام اعطا کرد. دستکم تا هنگامی اینجانب این نوشته‌ی‌علمی را می نویسم!
این تاکتیک seo کلاه سیاه به ما گوشزد می نماید که حتی برای به دور زدن گوگل به محتوای مداوم احتیاج خواهید داشت. ولی نحوه های کلاه سیاه این تاکتیک دیگر پاسخگو وجود ندارد و بایستی درانتظار جریمه های سنگین گوگل باشید.
در واقع نمودار ها نشان میدهد برای سکو بندی در کلمات کلیدی به محتوایی طولانی نیاز خواهید داشت.

نکته اینجاست که شما می بایست به صورت مداوم روی تارنما خویش محتوا منتشر فرمائید، محتوای شما لزوما نباید خیلی طولانی باشد، ولی دستکم بایستی بلاگی داشته باشید که برای مخاطب گران بها باشد و جواب سوال اورا بی نقص بدهد.

4. پیوند سازی داخلی و ویکی پدیا!
فراموش نکنید گوگل یک ربات میباشد. زمانی شما یا این که اینجانب محتوایی را می‌خوانیم خیلی زود متوجه غرض تالیف کننده و اینکه در رابطه چه چیزی سخن می نماید، می شویم. البته با وجود اینکه گوگل روز آپدیت درین فرمان پیشرفت می نماید، هنوز نواقصی در آن وجود دارااست.
این یعنی، شما بایستی هرآنچه درحد دارید به عمل ببرید تا محتوای خویش و غرض از تایپ کردن آن را به گوگل بشناسانید.
به عبارت دیگر، به گوگل در فهم غرض از محتوای خویش و اینکه برای چه عباراتی بایستی رده داشته باشد، امداد فرمایید.
خب چه گونه؟ با تاکتیک های پیوند سازی داخلی.
پیوند سازی داخلی یعنی وقتی که از برگه ای در وب سایت به کاغذ ای دیگر در تارنما خودتان لینک و پیوند می دهید. عبارتی که لینک و پیوند بر روی آن می نشیند (Anchor text) نامیده میشود و گوگل متوجه می‌گردد که ورقه پیوند گردیده در چه عبارتی قیمت و اعتبار بیشتری داراست.
البته در بهینه سازی کلاه سیاه چه می نمایند؟ اغراق و چپاندن لینک و پیوند های داخلی در صفحه ها به طور تقریب چیزی شبیه با صفحه های ویکی پدیا!

هرچند این استراتژی می‌تواند اثر گذار باشد ولی تا هنگامی اعتبار خیر کسب نکرده اید از آن به کارگیری نکنید.
توصیه ما برای استارت پیوند دهی داخلی تنها زمانیست که حقیقتا حس میکنید قادر است برای مخاطب موءثر باشد و در به کارگیری از لینک و پیوند داخلی اغراق نکنید.
برای پیوند دادن به وب سایت های دیگر نیز راهنمای پیوند گردیده را بخوانید. نوشته‌ی علمی پیوند گردیده لحاظ Rand fishkin موسس و بنیان گذار SparkToro مولف MOZ دراین مورد میباشد.

5. اسم مارک شما...
هنگامی در seo کلاه سپید اسم مارک تیم را گزینش میکنیم، یک ادله بی آلایش داریم، از این مارک خوشمان میاید یا این که به حیث ما باحال میباشد. به خیال و خاطر سپردن آن ریلکس و با کسب و فعالیت و اسم کمپانی شما سازگار میباشد.
البته در سوی دیگر و seo کلاه سیاه چه اتفاقی می افتد؟ اسم مارک را طوری تعیین می نمایند که سبب به سکو بندی بهتر در حاصل گردد. چه‌گونه؟ وسیع ترین عبارت کلیدی را در اسم دامنه گزینش می نمایند و امیدوار می باشند که جايگاه خیر و خوبی بواسطه قربت واژه و کلمه کلیدی و اسم مارک به دست بیاورند. عبارت بهینه سازی را کاوش فرمایید، MOZ چه ارتباطی با این عبارت دارااست که سود اولیه به چشم میخورد؟
البته چرا در seo کلاه سیاه این فعالیت انجام می گردد؟
در شرایطی که فردی عبارت "Best digital marketer" را کاوش نماید و این دقیقا اسم دامنه ما باشد، احتمال بالا وارد شدن متعددی در حاصل گوگل خواهد داشت. به این دلیل‌که گوگل متوجه نمیشود که استفاده کننده قصد جستجوی اسم مارک یک کمپانی یا این که یک مضمون‌ را دارااست. این جاست که seo کلاه سیاه پاسخ میدهد.
البته این تاکتیک بهینه سازی کلاه سیاه در واقع به قدری پاسخ داده میباشد که می اقتدار اذعان کرد یک تاکتیک کلاه سپید به حساب آورده می شود. از جمله هنگامی تیتر شغلی خویش را به نقشه گوگل می دهید در جعبه الگوریتم کبوتر گوگل چشم می‌شوید.
ولی واقعیت این میباشد که‌این تاکتیک در لهجه انگلیسی برای تارنما پاسخ می‌دهد یا این که دستکم زبانهایی که حروف لاتین دارا‌هستند، اینجانب از الفبای دیگر خبر ندارم ولی می دانیم که تایپ کردن اسم دامنه به طور فارسی ابدا سفارش نمی‌شود. به همین ادله بیشترین استعمال ما از این نصیب تثبیت کسب و عمل در نقشه گوگل و اکران برای مشتریان و بازار غرض در حدود شما میباشد.

فیض گیری
تفاوت بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه در طرز هایی میباشد که هر دو آن ها چهت نیل به یک دامنه گران بها و با اعتبار بالا پیاده می نمایند. یک کدام از منش سلامت و صادقانه، دیگری با به دور زدن.
ولی استراتژی ها یکی‌از میباشند. خرید بک پیوند به مکان لینک و پیوند سازی کانال ای PBN ، تحقیق لغت ها کلیدی به مکان چپاندن آنان در صفحه های، ایجاد محتوای گرانبها به مکان محتوا سازی بی قیمت، لینک و پیوند سازی داخلی اثر گذار و منفعت وری از پتانسیل بهینه سازی محلی، بهینه سازی وب سایت شما‌را کلاه سپید می نماید به مکان کلاه سیاه.
در غایت بدانید که تاکتیک های بهینه سازی کلاه سیاه پاسخ می دهند به دلیل آن که به عبارتی تکنیک های کلاه سپید می‌باشند صرفا با اغراق.
ولی از آنجایی که شما منش صحیح را گزینش می‌کنید و بهینه سازی کلاه سپید را عملی میکنید، شما چیره دوی استقامت خواهید بود و خیر سرعت.

برچسب ها سئو سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 9225
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی